L'empresa, fins ara especialitzada en cava, comercialitza per primera vegada un vi Chardoney, dins la DO Catalunya
Sant Sadurní d'Anoia (ACN).-
Codorniu ha tret al mercat 'Vinyes d'Anna'. És la primera vegada que la marca, especialitzada en cava, comercialitza un vi blanc propi. Es tracta d'un Chardoney de la DO Catalunya, que ha estat elaborat amb productes de les vinyes propietat de l'empresa. El nou producte, caracteritzat per un gust afruitat, s'està distribuint només a l'estat espanyol, en dues versions: una comercial i una altra específica per a l'hoteleria i la restauració. Properament també es vendrà a mercats internacionals. Amb 'Vinyes d'Anna', el Grup Codorniu anuncia que vol consolidar el sector del vi, que els últims anys ha anat creixent gràcies a les bodegues que té repartides per tot l'estat i part de l'estranger.En aquests moments, la facturació de vins de les diferents bodegues que integren el Grup Codorniu representen el 43% de les vendes. Amb el nou producte -el primer etiquetat amb marca pròpia Codorniu-, l'empresa espera consolidar aquest mercat. De moment, 'Vinyes d'Anna' ha rebut la Medalla de Plata del concurs internacional 'Mundus Vini 2015', considerat un dels certàmens més importants del sector vitivinícola.