Actualizado 21/07/2015 12:59

La Catalunya Central és la marca turística catalana que més va créixer el 2014 amb un 19.5%

Segons la Memòria Econòmica de Catalunya 2014, Osona va liderar la creació d'ocupació a la demarcació de Barcelona

Manresa (ACN).-

La Memòria Econòmica de Catalunya 2014, impulsada per la Cambra de Comerç de Barcelona, revela que la marca turística Catalunya Central és la que va experimentar un creixement més important en termes relatius. El territori va registrar un augment del nombre de turistes del 19,5% i de pernoctacions del 12,8% , mentre que la mitjana a la província de Barcelona va ser d'un increment del 2,8% i el 5,5% respectivament. En relació a la creació d'ocupació, les comarques centrals es troben en una posició intermèdia en relació a les 11 comarques de la província de Barcelona, tot i que Osona és una de les comarques que ha experimentat un creixement més elevat, xifrat en un 5,2%.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés