El pa de motlle de marca queda fora de l'operació, que ha de rebre el vistiplau de la CNMC
Santa Perpètua de Mogoda (ACN).-
Bimbo ha anunciat aquest dijous que ha arribat a un acord per comprar Panrico per un total de 190 milions d'euros. Segons ha informat a través d'un comunicat, la compra inclou el 100% de les accions de Panrico a l'Estat espanyol i Portugal a excepció de la categoria de pa de motlle de marca, que queda fora de l'operació. Aquest acord però està encara subjecte a l'autorització de l'operació per part de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC). D'aquesta manera, Bimbo adquiriria marques com Donuts, Donetttes, Bollycao, La Bella Easo, Eidetesa y Qé!. El 2014 Panrico va generar vendes per valor de 280 MEUR.Amb aquesta compra, el Grup Bimbo reforça la seva presència a l'Estat espanyol i Portugal i complementa la seva cartera de productes, implantació de fàbriques i xarxa de distribució. Actualment, aquest compta amb la filial Bimbo Iberia, on comercialitza més de 100 referències diferents de les marques Bimbo, Silueta, Ortiz, Martínez, Bony, Pantera Rosa, Thins i Oroweat, entre d'altres. Actualment la companyia té prop de de 2.000 treballadors i nou plantes industrials.
Per la seva bada, Panrico compta també amb nou fàbriques, una d'elles a Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental), i més de 2.000 treballadors.