Publicado 03/11/2015 14:11

AMPLIACIÓ:Nou mercats gironins faran un 2x1 amb productes de proximitat els dies 13 i 14 de novembre

La iniciativa, que compta amb el suport de la Diputació, busca atraure nous compradors

Els nou mercats municipals coberts que hi ha a la demarcació de Girona participaran el pròxim 13 i 14 de novembre en una campanya de promoció que consistirà en fer un 2x1 en productes de proximitat. Cadascuna de les parades que hi ha –algunes no hi participen- haurà d'oferir un mínim d'un producte amb aquesta promoció. El client, a més, també rebrà una entrada per visitar el Fòrum Gastronòmic el diumenge 15 de novembre. La iniciativa, la primera que es fa a la demarcació d'aquestes característiques compta amb el suport de la Diputació de Girona i busca posar en valor el producte de proximitat i al mateix temps arribar a nous clients que no acostumen a comprar en aquests mercats coberts.Els nou mercats municipals coberts que participen en aquesta campanya són el de Girona, Salt, Lloret de Mar, Olot, Sant Feliu de Guíxols, Palamós, Palafrugell, Roses i Portbou. En total sumen 221 establiments però no tots han decidit participar en el que és la primera iniciativa d'aquestes característiques que es fa a la demarcació.Tots ells formen part de la Xarxa de Mercats Municipals de Girona que ha decidit adherir-se a una iniciativa sorgida de l'àrea de Promoció econòmica de la Diputació de Girona. Del que es tracta, segons Carles Benítez, un dels tècnics d'aquesta àrea, és de "posar en valor" aquest tipus de comerç que el que fa és ser un punt de trobada alhora que dóna a conèixer el territori amb productes de qualitat.Un 2x1 amb un mínim d'un producteLa campanya es farà els dies 12 i 13 de novembre i consistirà en què cada establiment que hagi decidit adherir-s'hi oferirà un 2x1 en almenys un producte. El comprador, a més, rebrà una entrada per visitar el Fòrum Gastronòmic el diumenge 15 de novembre. Segons Benítez, el que es busca és donar a conèixer el seu "producte estrella" i al mateix temps arribar a nous compradors, aquells que no acostumen a anar a aquests mercats municipals coberts. Del que es tracta, segons Benítez, és que el comerciant ho aprofiti per "exhibir-se" i treure els seus millors productes de proximitat. El president del Mercat del Lleó de Girona, Joan Gironell, ha assenyalat que al començament tenien reticències perquè es temien que es podria associar a les ofertes que fan les grans superfícies. Al final, però, van decidir participar-hi perquè la campanya se centre en el producte de proximitat. Per altra banda, ha subratllat que aquestes ofertes de 2x1 "no són fàcils" de dur a la pràctica per comerciants petits com ells que a l'hora de comprar als seus proveïdors ho fan mirant més la qualitat i no pas la quantitat. Amb tot, ha dit que hi posaran "imaginació" per fer-ho possible. Gironell també espera que la campanya sigui un èxit i que altres establiments s'animin a participar en futures edicions.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés