Actualizado 01/12/2015 14:37

AMPLIACIÓ:Codorníu espera augmentar les vendes per sobre del 3% aquest Nadal

La marca prepara un anunci nadalenc que reinterpreta la primera campanya modernista de la història del cava, feta el 1989

ACN

Barcelona.-Codorníu es mostra molt "positiu" en l'evolució de la facturació i espera tenir una "bona sorpresa" i augmentar les vendes per sobre del 3% a tot l'estat espanyol aquest Nadal, superant així les previsions de Freixenet. "La campanya la veiem bé. Estem veient que a Espanya s'estan donant unes condicions de consum positives", ha argumentat el conseller delegat, Xavier Pagès, qui ha assegurat que l'empresa és "líder en mercat interior". La marca ha presentat aquest dimarts un anunci de Nadal basat en les il·lustracions de Conrad Roset, que ha reinterpretat la primera campanya de cartellera modernista de la història del cava, feta el 1989.

Mentre Freixenet confia augmentar la facturació un 3% aquesta campanya de Nadal respecte de l'anterior, Codorníu espera incrementar aquest percentatge, gràcies al bon comportament del consum intern a l'estat espanyol. "Amb la campanya de Nadal esperem consolidar el creixement de Codorníu per sobre del mercat, en un moment en què es concentra més del 30% de les vendes", ha assegurat Pagès.Tot i que l'empresa presidida per Mar Raventós presumeix de ser "líder del sector del cava" a Espanya, el conseller delegat admet que encara queda feina per fer als mercats internacionals. "Encara no hem arribat al consumidor internacional de la forma que ho hem fet a Espanya", ha declarat Pagès, qui espera augmentar en quota de mercat als principals països consumidors de vi espumós com Anglaterra, els Estats Units i Bèlgica. D'altra banda, Pagès ha celebrat que s'hagi desconvocat la vaga que els sindicats havien previst al sector del cava durant la campanya de Nadal. Tot i que aquesta aturada en principi no afectava grans companyies com Codorniu, Pagès ha subratllat que "la vaga podria haver significat per a una sèrie de bodegues algun contratemps que en aquests moments no necessitem". En l'anunci de Nadal presentat aquest dimarts, Codorníu reivindica "l'orgull" de l'empresa familiar més antiga d'Espanya amb el lema "Som Codorníu, des de 1551". L'espot, que s'ha editat en català, castellà i anglès i és el mateix per a Espanya que per a la resta de mercats internacionals, no fa cap referència directa al Nadal. De la mà del jove il·lustrador Conrad Roset, l'empresa ha volgut reinterpretar la primera campanya de cartelleria modernista de la història del cava, feta per a Codorniu i que el 1989 va revolucionar el món de la publicitat de la mà d'artistes com Casas, Utrillo i Sunyent, entre altres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés