BARCELONA, 22 nov. (EUROPA PRESS) -
El regidor de Comerç de l'Ajuntament de Barcelona, Agustí Colom, i el vicepresident de la Fundació Barcelona Comerç, Lluís Llanas, han anunciat que convertiran el 2018 l'any del Comerç i la Cultura amb més d'un centenar d'activitats que s'estendran pels 21 eixos comercials amb l'objectiu d'apropar la cultura als barris i convertir el teixit comercial en punts d'informació cultural per als veïns.
En una atenció als mitjans aquest dimecres, Colom ha explicat que el programa compta amb manifestacions artístiques i culturals de diversa tipologia, o sorgides des del propi comerç i potenciades aquest any, així com altres creades específicament per a aquest esdeveniment, i ha destacat que el comerç de proximitat és una part "fonamental" del model comercial de Barcelona.
"El maridatge entre comerç i cultura ens permet desenvolupar la cohesió social de la ciutat", i ha dit que les activitats seran d'accés gratuït per afavorir l'equitat en l'accés a tots els ciutadans, mentre que Llanas ha explicat que el comerç i la cultura són pilars bàsics de la ciutat.
Un consell assessor donarà suport a l'organització d'aquest any del Comerç i la Cultura, i estarà format pel professor de Filosofia de la Universitat de Girona (UdG) Joan Manuel del Pozo; la directora d'Intueri Consulting, Maria Segarra, i el catedràtic de Màrqueting d'Esade Business School, Salva López.
Així mateix, també formaran part d'aquest consell el director de la Fundació Barcelona Comerç, Xavier Marcé; la presidenta del Foment dels Arts Decoratives (FAD), Nani Marquina, i el president de la Fundació Barcelona Comerç, Salva Vendrell.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona