Actualitzat 08/10/2015 14:45

Freixenet llança a Espanya una botiga en línia per a productes exclusius

Ja comptava amb aquesta plataforma a Califòrnia i Austràlia

BARCELONA, 8 Oct. (EUROPA PRESS) -

Grup Freixenet ha llançat a Espanya una botiga en línia que posa a disposició dels clients, a qualsevol hora del dia i des de qualsevol part del món, els productes més exclusius de la firma de cava català.

Així ho han explicat a la presentació de la nova plataforma digital el conseller delegat de Grup Freixenet, Pere Ferrer; el director de Comunicació, Pere Bonet, i el Country Mànager d'Espanya, Diego Jiménez.

En concret, el consumidor podrà trobar en aquesta botiga en línia vins i caves de les 23 cellers que Freixenet té, amb denominacions d'origen espanyoles i de regions com Califòrnia, Mèxic, l'Argentina, Xile, Austràlia i França.

Freixenet ja té aquest tipus de plataforma a Califòrnia, on té les caves Gloria Ferrer, i a Austràlia, i segons ha explicat Ferrer, el grup ha decidit replicar el model a Espanya quan ha tingut l'equip adequat per fer-ho i quan s'ha desfet de "conservadorismes".

A Califòrnia, Club Cuvée registra una facturació de cinc milions de dòlars, i preveu arribar als deu milions en tres anys: "Volem guanyar els californians perquè a Espanya és on està la nostra casa mare, però tampoc podem fer en tres mesos el que allà s'ha trigat més de 15 anys".

Per a Bonet, la nova plataforma és "una finestra global al món que servirà perquè els consumidors coneguin els productes que desconeixen", per la qual cosa en aquesta botiga en línia no estaran presents espumosos àmpliament coneguts com el Carta Nevada o el Cordón Negro.

ACTIVITATS

A més de vins tranquils, caves i espumosos, Club Cuvée també comercialitza entrades per a les activitats, tastos i tallers que es realitzen a Tannic by Freixenet, un espai gastronòmic que el grup va inaugurar el desembre del 2014 i que ofereix al client tots els productes d'aquesta multinacional familiar catalana combinats amb productes 'gurmet': "Tannic és el reflex físic del Club Cuvée", ha dit Bonet.

Alhora, el web, de subscripció gratuïta, també permet reservar amb antelació la visita als cellers de Freixenet, ofereix receptes per maridar els vins, informació sobre nous llançaments i entrevistes amb personatges de referència del sector.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés