Publicat 16/12/2015 18:03

Euromadi facilitarà la distribució de productes innovadors

BARCELONA, 16 Dic. (EUROPA PRESS) -

La central de compres Euromadi, que lidera el sector a Espanya, ha signat un acord de col·laboració amb el concurs espanyol d'innovació El Producte de l'Any per "afavorir la distribució de les innovacions rellevants que les marques de fabricant llancen al mercat cada any", ha informat en un comunicat.

Un total de 58 empreses associades a Euromadi, amb més de 6.100 punts de venda, promocionaran els nous productes que "cobreixin noves necessitats de consum o millorin l'experiència del consumidor" a través de 3.000 expositors en punt de venda, senyalització de les novetats i comunicació a través de 6,5 milions de fullets durant l'any 2016.

Euromadi ha assenyalat els avantatges d'aquesta col·laboració perquè, si s'analitza l'evolució de vendes de totes les categories, "s'obté una clara correlació entre increment de vendes i el nivell d'innovació".

El Producte de l'Any és una organització que elegeix a través de 10.000 entrevistes amb consumidors finals les millors innovacions en diverses categories de consum, per la qual cosa per al president d'Euromadi, Jaime Rodríguez, aquest treball "ofereix un cert nivell de garantia en l'atractivitat de les innovacions per al consumidor".

Per aquesta raó, tots els guanyadors del Producte de l'Any formaran part del projecte de col·laboració, tot i que també està la porta oberta per a altres innovacions rellevants que les marques hagin llançat al mercat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés