TARRAGONA, 8 Oct. (EUROPA PRESS) -
La família Muria, apicultora des del 1810, iniciarà l'expansió internacional de la companyia amb el llançament d'artMuria, una mel de luxe amb alt contingut en pol·len que es comercialitzarà en les principals ciutats del món.
Aquest nou producte s'ha presentat aquest dimecres a nivell nacional a Xerta (Tarragona) amb el president de la companyia, Rafael Muria, i el xef Fran López, que ha preparat diverses receptes amb aquesta mel com a principal ingredient.
ArtMuria es comercialitzarà sota quatre varietats --romaní, taronger, alta muntanya i bosc--, i en diversos formats amb presentacions de luxe en les principals ciutats d'Europa, els Estats Units i països del Golf Pèrsic.
A escala internacional, el producte es presentarà a la Fira Sial de París, que es farà del 19 al 23 d'octubre: "Després de l'èxit aconseguit per tots els nostres productes des de fa sis generacions i després de dos segles de dedicació absoluta al món de l'apicultura, la nostra família ha volgut donar un pas més creant una marca d'alta gamma amb projecció internacional", ha explicat Rafael Muria.
La companyia, que actualment contracta 12 treballadors, va arribar a un volum de negoci d'un milió d'euros el 2013, i preveu tancar el present exercici amb un increment dels beneficis del 10%.
També han participat a la presentació nacional d'aquesta mel de luxe el president de la Cambra de Comerç de Tortosa, José Luis Mora, i la directora territorial de Governació i Relacions Institucionals de la Generalitat en Terres de l'Ebre, Rosa Maria Peig.