BARCELONA, 8 Jun. (EUROPA PRESS) -
Turisme de Barcelona i Bodegas Torres han subscrit un acord de col·laboració per als pròxims tres anys, 2015-2018, per reforçar la promoció turística de la ciutat i l'oferta d'enoturisme que té el territori, segons ha informat aquest dilluns el consorci en un comunicat.
Així, Torres es converteix en el principal patrocinador privat del consorci i tindrà una presència de marca destacada en els espais de promoció i punts d'informació de Turisme de Barcelona, a més de participar amb producte en els actes que organitzi.
L'acord amb l'empresa vitivinícola ha estat formalitzat pel director general de Turisme de Barcelona, Jordi William Carnes, i el president de Bodegas Torres, Miguel A. Torres.
Aquesta col·laboració persegueix així reforçar l'estratègia del consorci de relacionar la marca Barcelona amb el territori i, en paral·lel, vincula la marca Torres amb la capital catalana.
El conveni també servirà d'impuls per promocionar l'enoturisme, amb la definició d'accions promocionals de manera conjunta, tant a nivell nacional com internacional, que inclouran actes d'interès gastronòmic.
Bodegas Torres, amb seu al Penedès, ha estat reconeguda per segon any consecutiu com la marca de vins més admirada del món per la revista britànica 'Drinks International' i, en el seu centre de visites, rep uns 100.000 visitants a l'any, oferint experiències a mida per a tots els públics.