Publicat 05/04/2014 13:33

Assolim Alimentària neix amb l'objectiu de facturar 25 milions el 2018

Toni Rodés y Xavier Castellvi, consejeros delegados de Assolim
ASSOLIM

Jordi Gallés (Europastry) té el 2% de la nova companyia

BARCELONA, 5 Abr. (EUROPA PRESS) -

Assolim Alimentària, fruit de la fusió de les empreses catalanes Solé Germans i Himsa Congelats i Gelats, ha nascut amb l'objectiu d'arribar a un volum de negoci de 25 milions d'euros el 2018, un 19% més de la facturació que la firma de distribució de productes congelats i refrigerats preveu per a aquest 2014, de 21 milions.

En una entrevista d'Europa Press, Xavier Castellví (Himsa) i Toni Rodés (Solé), consellers delegats de la nova companyia, han explicat que, malgrat que la idea és créixer un 5% aquest any, la nova firma ja ha registrat increments superiors al 10% des que iniciés operacions el gener.

Tots dos encapçalaven la tercera generació de dues empreses familiars que han decidit, després de tres anys de converses, iniciar una nova etapa amb el repte de convertir-se en el distribuïdor de referència per a l'hostaleria no organitzada, els bars i restaurants que no pertanyen a cadenes.

"Volem ser el referent a l'àmbit de Catalunya en el món de la distribució, subministrar a un punt d'hostaleria tot el que necessiti", ha apuntat Castellví, que ha indicat que la firma és líder en la distribució de pa i brioixeria, i molt important en congelats, peix fresc, verdura, fruites i begudes, i fa poc ha signat un acord amb Campofrío per ser el seu distribuïdor integral a la comunitat catalana.

OBERTA A NOUS SOCIS

Per arribar a aquesta meta, Rodés ha afirmat que la companyia no descarta l'entrada de nous socis o l'adquisició d'altres empreses per seguir creixent: "Volem ser líders i el mercat cada vegada està més concentrat. Les empreses petites es quedaran fora".

Les dues famílies es reparteixen l'accionariat d'Assolim Alimentària amb un 49% cadascuna, i el 2% restant està controlat pel copropietari i president d'Europastry, Jordi Gallés, que exerceix una funció d'equilibri a la presa de decisions, a més d'aportar el seu coneixement sobre el sector.

La nova companyia té 75 treballadors i amb magatzems a Cardedeu i Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) que sumen més de 4.000 metres quadrats de superfície, a més d'un centre a Alcover (Tarragona), des d'on cobreixen el 80% del territori català, tot i que Rodés ha admès que hauran d'ampliar aquestes instal·lacions pròximament.

La nova Assolim Alimentària, amb seu a Cardedeu que ha invertit a la seva posada en marxa una xifra superior als 400.000 euros, té una cartera de més de 5.000 clients, amb més de 3.500 referències pertanyents a empreses com Europastry, Nestlé, Audensfood-Prielà, McCain, Lamb Weston, Findus i Bonduelle, entre d'altres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés