Publicado 18/01/2017 12:42

YouTube paga més de 1.000 milions de dòlars a la indústria musical per publicitat el 2016

YouTube Logo
WIKICOMMONS

MADRID, 18 Ene. (EUROPA PRESS) -

YouTube ha pagat més de 1.000 milions de dòlars a la indústria musical per publicitat el 2016, segons el responsable de Desenvolupament de Negoci de YouTube, Robert Kyncl, que s'ha referit al "brillant" moment que va viure la indústria musical l'any passat, "estimulat en gran part pel creixement en les subscripcions de música en 'streaming'".

Així ho ha donat a conèixer Kyncl, en un post publicat en el bloc oficial de YouTube, on ha defensat que "aquest any la indústria té fins i tot més motius per ser optimista" ja que a l'anterior cal sumar-hi l'impacte de la publicitat com a "potent vector dels ingressos".

Per a Kyncl, el fet que en els darrers 12 mesos YouTube hagi pagat més de 1.000 milions de dòlars a la indústria musical en concepte de publicitat "demostra que múltiples experiències i models estan tenint èxit de manera paral·lela".

En aquest sentit, el responsable de Desenvolupament de Negoci de YouTube ha explicat que el procés té una tendència creixent ja que la indústria musical generarà encara més ingressos per a anuncis a mesura que els diners flueixin des de la televisió, la ràdio o la premsa impresa cap als serveis en línia.

"En el futur, el negoci de la música té l'oportunitat d'assemblar-se molt a la televisió, on les subscripcions i la publicitat contribuiran als ingressos amb quantitats semblants, acompanyat per vendes digitals i físiques".

D'aquesta manera, ha defensat que, per aconseguir-ho, "queda molt per fer per part de YouTube i la indústria en el seu conjunt. "Ens entusiasma veure'n l'impuls", ha assegurat Kyncl, que s'ha mostrat encantat de formar part del procés.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés