MADRID, 19 Dic. (EDIZIONES/Portaltic) -
Romania és conegut mundialment pel personatge fictici del Comte Dràcula. Molt poca gent coneix el país o els seus costums, fet que repercuteix negativament en l'economia i turisme. Per acabar amb això, la marca de xocolates ROM ha presentat Rombot, el primer ambaixador virtual que donarà a conèixer el país a la resta del món.
Durant anys la companyia ha lluitat per eliminar els prejudicis i estereotips sobre el poble romanès. En les recerques de Google, apareixen qualificatius com "estúpids", "lladres" o "pollosos", segons recull un vell vídeo de ROM.
Per aquesta raó, la companyia xocolatera, que s'ha unit a McCann Worldgrupo, per presentar aquest ambaixador virtual que s'encarregarà de donar a conèixer el país durant les vint-i-quatre hores del dia.
Rombot utilitza la intel·ligència artificial per respondre les preguntes que li plantegin els curiosos sobre Romania, sobre els seus costums o maneres de vida. El 'bot' s'encarregarà de donar a conèixer i difondre la cultura del país amb l'objectiu d'atreure més turistes, millorar l'economia i donar a conèixer el país a la resta del món.