Actualizado 21/03/2017 16:29

Els clients de Mango podran interactuar amb la música de les seves botigues a través de Shazam

Mango Shazam
MANGO

BARCELONA, 21 Mar. (EUROPA PRESS) -

Mango i Shazam han creat la solució de Màrqueting Mòbil Shazam In-Store, que està disponible en 20 punts de venda la firma de moda a Espanya, on els clients tindran l'oportunitat de connectar-se a través de Shazam per accedir a les playlists de Mango i poder triar les cançons que desitgen que sonin a la botiga mentre realitzen les seves compres.

En un comunicat aquest dimarts, la multinacional espanyola ha destacat que es converteix així en la primera marca de moda a Europa a oferir aquesta proposta musical en els seus punts de venda, un projecte que s'ha dut a terme de la mà de Mood Media.

Shazam In-Store estarà customizada per Mango i inclourà continguts multimèdia de la marca, com les seves campanyes, ofertes especials i les últimes novetats de la temporada, i permetrà als usuaris accedir al conjunt de les seves xarxes socials, com el canal de Spotify.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés