Actualizado 06/10/2017 14:33

Carrefour llança un nou celler en línia amb més de 1.000 referències

Celler 'online' de Carrefour
EUROPA PRESS

MADRID, 17 Jul. (EUROPA PRESS) -

Carrefour llança el seu nou celler en línia amb més de 1.000 referències, entre les quals es troben vins de tendència, grans vins, ampli assortiment de caves i xampany, entre d'altres, segons ha anunciat el grup.

El celler, que també disposa de vermuts, espirituosos i accessoris, preveu arribar a les 1.500 referències en els propers mesos, a més d'oferir contingut rellevant sobre cellers, denominacions d'origen i tipologia de raïms.

La botiga en línia ofereix al client la possibilitat de trobar la informació que necessita per ajudar-lo a trobar el seu vi adequat i així convertir-se en tot un expert.

El celler compta amb un magatzem exclusiu per a l'òptima conservació d'aquests vins que està situat a Alcobendas. L'entrega es realitza a tot el territori peninsular, i en els propers mesos té com a objectiu aconseguir cobertura nacional.

A més, les despeses d'enviament són les més econòmiques del mercat, segons ha assenyalat la companyia, amb un període d'entrega de 48-72 hores.

La plataforma de venda en línia de Carrefour és ja un referent en l''e-Commerce' espanyol amb 120 milions de visites, més de mig milió de referències i un milió de comandes anuals.

El seu supermercat en línia compta amb 700.000 articles disponible a la pàgina web, i és el primer a donar servei i cobertura al 98% de la població espanyola, segons ha ressaltat el grup, que ha destacat que aquests resultats confirmen la seva aposta per la innovació en 'e-commerce'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés