BARCELONA, 28 Abr. (EUROPA PRESS) -
ImaginBank, el banc exclusivament per al mòbil que va llançar CaixaBank l'any passat i que es dirigeix especialment els joves, compte ja amb més de 150.000 clients operatius i manté el seu objectiu d'aconseguir els 500.000 a la fi d'aquest 2017.
Ho ha explicat aquest divendres en la presentació de resultats del primer trimestre el conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, que ha destacat la tecnologia i la digitalització com a "palanques crítiques" per a l'èxit de CaixaBank.
Aquests 150.000 clients suposen una acceleració al banc mòbil, ja que a principis de febrer CaixaBank va indicar que eren 90.000: "Anem millorant, acabem de llançar una nova versió d'ImaginBank aquesta setmana, que té el reconeixement com la millor de totes les app financeres en Android i Apple".
Ha afegit que tenen un "calador molt gran de clients" en CaixaBank, ja que compta amb una tercera part dels clients joves a Espanya, que poden donar aquest pas a la banca exclusivament mòbil molt més ràpid.
Respecte a l'objectiu per a finals del 2017 fixat quan es va llançar ImaginBank, ha pronosticat: "Esperem que el creixement s'acceleri i complir l'objectiu de 500.000 clients a final d'any o una miqueta després".