Actualizado 31/03/2017 14:49

Ambrosio, el majordom del segle XXI a l'abast de tothom

MADRID, 5 Dic. (Portaltic/EP) -

Arribar a casa i tenir la compra feta i organitzada a la nevera. És un dels molts serveis dels quals pot gaudir el client d'Ambrosio, un nou concepte d'assistent personal que neix en ple segle XXI per estalviar-nos temps i fer el nostre dia a dia més fàcil.

"Obres l'app i en tan sols tres passos programes les tasques. Quan estiguin llestes, Ambrosio t'ho notificarà perquè tinguis control a temps real", explica Álvaro Ybáñez, fundador d'Ambrosio i un dels seus socis principals.

Ybáñez explica que Ambrosio és "el resultat d'una idea que va sorgir fa ja més d'un any. Jo vivia amb un dels meus germans i cap de nosaltres arribava a casa abans de les 21h. L'organització era un desastre. Quan anava a menjar a casa dels meus pares els demanava el favor que em portessin els vestits a la tintoreria o algun altre encàrrec perquè jo, en horari comercial, no arribava. Després vaig provar a dur la roba a la tintoreria a través d'una app però el servei no m'agradava. Cada dia era una persona diferent la que em portava la roba i sempre havies d'estar a casa, cosa que em limitava enormement. En aquell moment vaig pensar, i si existís un servei d'assistència personal que fos barat i pogués controlar de manera senzilla des del meu telèfon mòbil? I així va néixer Ambrosio".

A diferència d'altres apps o serveis de missatgeria o encàrrecs, Ambrosio no es limita a fer un sol tipus de servei, sinó que compleix un rol complet en l'organització de les nostres tasques diàries. Pot anar a la tintoreria, entregar i recollir paquets, anar a la farmàcia amb la recepta que li has deixat a sobre de la taula del saló, reservar una taula al teu restaurant favorit o portar la roba a una tintoreria de confiança.

Un majordom per 99 euros al mes. Un simple clic en la teva aplicació i l'Ambrosio, que sempre serà el mateix per a cada client, es posarà a treballar en això perquè tu només hagis de preocupar-te del que realment importa: Treure-li el màxim partit al teu temps. Està previst que es llancin noves tarifes, com explica el seu fundador.

Un altre dels seus avantatges és que, a diferència dels serveis d'encàrrecs, Ambrosio és el teu majordom de confiança i sempre serà la mateixa persona la que s'ocupi de fer les teves tasques. "És un assistent personal que té accés a casa teva, coneix els teus gustos, les teves preferències i treballa perquè el teu dia a dia sigui més fàcil i agradable. Perquè això ocorri, ha de sorgir una verdadera relació de confiança entre el client i el seu Ambrosio. Si cada dia fos una persona diferent la que fes els teus encàrrecs ja no seria un servei personalitzat", apunta Álvaro.

Álvaro i el seu germà Yago, socis fundadors, van tancar una primera ronda de finançament de 150.000 euros entre un grup d'inversors privats. "Amb aquests diners hem millorat la nostra tecnologia i estem preparant-nos per poder donar servei en més ciutats", explica Álvaro.

"Estem molt contents. En poc més d'un mes des del llançament hem hagut d'ampliar el radi de serveis per poder cobrir tota la demanda. De moment només som a Madrid, però esperem estar molt aviat en moltes altres ciutats espanyoles", apunta aquest jove emprenedor.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés