LONDRES, 29 Ago. (EUROPA PRESS) -
El portal de comerç electrònic Amazon està a punt de tancar acords amb els majors segells discogràfics amb vista al llançament el mes que ve d'un servei de música en 'streaming' sota subscripció que entraria en competència directa amb Spotify o Apple Music, segons han indicat dues persones amb coneixement de la situació al diari 'Financial Times'.
Per la seva banda, l'aplicació de música Pandora també estaria tancant els acords de llicència necessaris per iniciar un servei en 'streaming' sota demanda, tot i que el seu llançament es produiria a final d'any.
Segons informa el rotatiu, les dues companyies planegen un cost mensual de 9,99 dòlars per als seus respectius serveis, una quantitat que situaria aquests nous actors en "competència directa" amb Spotify, Tidal, Apple Music, SoundCloud, Deezer o Google Play, que també cobren 9,99 dòlars al mes per les seves subscripcions.
Entre les diferents opcions a la xarxa, Spotify i Apple Music apareixen com els líders de la música en 'streaming' amb 30 i 15 milions d'usuaris de pagament, respectivament.