Actualizado 22/10/2015 16:36

El setè 'showroom' Expopell tanca amb més de mil comandes en tres dies

Showroom Expopell
COACB

BARCELONA, 12 May. (EUROPA PRESS) -

El 'showroom' de marroquineria i complements Expopell, organitzat pel Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Barcelona (COACB) entre diumenge i aquest dimarts, ha tancat la seva setena edició amb més de mil comandes realitzades en els tres dies d'exposició.

Segons ha informat el COACB aquest dimarts en un comunicat, l'esdeveniment ha comptat amb més de 2.000 metres quadrats d'exposició al centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), i ha estat el punt de trobada de fabricants d'articles de viatge, marroquineria, bijuteria i articles de regal, així com del comerç minorista i d'agents comercials col·legiats.

El 72% dels expositors ha afirmat haver aconseguit nous clients en aquesta setena edició d'Expopell, i un 90% ha confirmat que participaran en la pròxima edició, prevista per a finals d'aquest any.

El president del COACB, Enric Enrech, ha afirmat que Expopell és "l'escenari ideal" per fer contactes professionals, fer comandes i atreure nous clients.

Aquesta edició ha congregat més de 500 visitants i ha reunit un centenar de firmes com Coronel Tapiocca, National Geographic, Privata, Guy Laroche, Devota & Lomba, Mr. Wonderful, Intend BD Crafts, Glöko, o Cuirot's, entre d'altres, que han presentat les últimes col·leccions per a la temporada tardor-hivern 2015.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés