L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (EUROPA PRESS), 4 Mar. (EUROPA PRESS) -
El director executiu de Young & Rubicam, David Sable, ha presentat aquest dimecres a l'estand d'Iconmobile al Mobile les novetats d'aquesta firma, després d'haver participat en dues conferències en el certamen.
L'empresa centrada en la innovació de productes Iconmobile, integrada en el grup d'empreses de Young & Rubicam, ha presentat novetats, com un raspall de dents intel·ligent i un GPS que recomana rutes en funció de circumstàncies, com dades del vehicle i el temps.
Iconmobile ha ajudat Oral-B a desenvolupar un raspall de dents que ajuda a millorar els hàbits de neteja a través d'un "mirall interactiu" que permet analitzar els moviments del raspall i ofereix consells per millorar-los, ha informat aquest dimecres l'empresa.
El sistema de GPS, el Volkswagen MirrorLink, suggereix una ruta mitjançant una anàlisi de la situació a través de les dades del vehicle, el clima i el destí, i a més permet llegir les ressenyes d'altres usuaris cap a les destinacions.
Entre d'altres productes, Iconmobile ha presentat la bicicleta Kettler, que ofereix a l'usuari de l''smartphone' competir amb altres usuaris en línia i un entrenament més personalitzat.
Iconmobile dissenya i ven 'apps' per a productes de Procter & Gamble --com el raspall Oral-B-- i també les desenvolupa per a empreses de la indústria de l'automòbil.
Forma part del grup d'empreses de la multinacional de màrqueting i comunicació especialitzada en publicitat digital Young & Rubicam (Y&R), fundada el 1923, i que té 6.500 treballadors a les seves 118 oficines dels 92 països on és present.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona