Publicado 06/03/2015 17:17

La catalana Beabloo gestiona el màrqueting de GSMA i avalua el seu impacte amb tecnologia de dades

Mwc 2015
EUROPA PRESS

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 6 Mar. (EUROPA PRESS) -

L'empresa catalana Beabloo ha gestionat el màrqueting de la campanya de publicitat digital de GSMA durant el Mobile World Congress (MWC) i avaluarà l'impacte que ha tingut mitjançant tecnologia de processament i anàlisis de dades.

En una entrevista d'Europa Press, la vicepresidenta de vendes, Elisabet Esplà, ha explicat que a través de l'anàlisis dels dispositius mòbils del MWC s'ha pogut seguir el recorregut dels assistents i determinar quins han estat les zones "calentes" i els itineraris més comuns.

L'empresa també ha gestionat els anuncis que apareixen en l''app' del MWC i l'analítica que ajudi a determinar el seu grau d'efectivitat.

Beabloo és una empresa catalana dedicada a comercialitzar solucions de màrqueting digital per a tota mena d'empreses amb el fet diferencial que ofereix una posterior analítica amb els resultats de la campanya.

Mitjançant un sistema de 'webcams' en aparadors i en cartells pot determinar qui ha mirat el producte --capaç de segmentar per sexe i edat, entre d'altres-- i canviar l'anunci en funció de qui ho estigui observant.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés