L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 6 Mar. (EUROPA PRESS) -
L'empresa catalana Beabloo ha gestionat el màrqueting de la campanya de publicitat digital de GSMA durant el Mobile World Congress (MWC) i avaluarà l'impacte que ha tingut mitjançant tecnologia de processament i anàlisis de dades.
En una entrevista d'Europa Press, la vicepresidenta de vendes, Elisabet Esplà, ha explicat que a través de l'anàlisis dels dispositius mòbils del MWC s'ha pogut seguir el recorregut dels assistents i determinar quins han estat les zones "calentes" i els itineraris més comuns.
L'empresa també ha gestionat els anuncis que apareixen en l''app' del MWC i l'analítica que ajudi a determinar el seu grau d'efectivitat.
Beabloo és una empresa catalana dedicada a comercialitzar solucions de màrqueting digital per a tota mena d'empreses amb el fet diferencial que ofereix una posterior analítica amb els resultats de la campanya.
Mitjançant un sistema de 'webcams' en aparadors i en cartells pot determinar qui ha mirat el producte --capaç de segmentar per sexe i edat, entre d'altres-- i canviar l'anunci en funció de qui ho estigui observant.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona