Publicado 03/03/2015 19:25

Barcelona i Adobe obriran aquest any un laboratori de màrqueting digital per a ciutats

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 3 Mar. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona i Adobe tenen previst posar en marxa al llarg d'aquest any el City Branding Lab, el primer laboratori dedicat al màrqueting digital aplicat a les ciutats que s'ubicarà al Barcelona Growth Centre.

El director de Comunicació i Atenció ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona, Marc Puig, i el Public Sector Director d'Adobe EMEA, Peter Cummings, han presentat les característiques d'aquesta iniciativa a l'estand de la Mobile World Capital del MWC.

Peter Cummings ha declarat que "l'objectiu és que el laboratori estigui operatiu durant aquest any 2015, amb la finalitat de promoure la competitivitat de la ciutat i la innovació, així com crear nous productes que millorin la qualitat de vida".

El City Branding Lab treballarà en sis àrees: la marca de ciutat, el turisme, els serveis al ciutadà, els negocis, el 'community engagement' i la governança ciutadana.

El primer projecte que desenvoluparà el laboratori serà un pack de benvinguda als visitants de la ciutat a través de la tecnologia mòbil, que ofereixi informació personalitzada a temps real de trànsit, transport, activitats culturals, oci, fires, esdeveniments i aplicacions de la ciutat.

Segons el director de Comunicació i Atenció ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona, Marc Puig, el consistori "vol millorar la marca de ciutat i potenciar la connexió amb els seus visitants".

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés