BARCELONA, 29 Jul. (EUROPA PRESS) -
El conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Felip Puig, i el president de la Fundació Barcelona Comerç, Vicenç Gasca, han signat aquest divendres un conveni de dinamització comercial per vertebrar i consolidar els eixos comercials urbans de la ciutat.
Així, el pla d'actuacions de la Fundació preveu accions de col·laboració amb els eixos comercials, el projecte Vitrines d'Europe i Leonardo Da Vinci, les passarel·les BCN Moda al Carrer, l'Indicador de Comerç de Barcelona (Icob), el Premi FBC Fundació 2015, la Barcelona Shopping Line i campanyes de comunicació, entre d'altres.
"La defensa del model comercial català és una obsessió del Govern de Catalunya, i no només necessita de bons comerciants i d'emprenedors, sinó també de la societat civil organitzada i d'interlocutors vàlids, forts i que representin el sector, com la Fundació Barcelona Comerç", ha destacat el conseller.
Puig ha afegit que el conveni reforça Barcelona com "una gran plataforma d'un model d'èxit valorat a tot el món" i que s'organitza a través d'eixos comercials que identifiquen els barris i el paisatge urbà.
Per la seva banda, Gasca ha destacat la importància que la defensa del model vingui des de la pròpia administració: "Els eixos comercials són fonamentals en el model comercial de Catalunya, ja que aporten al petit comerç el pes i la força que necessiten".
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona