Actualizado 22/10/2015 16:23

Barcelona tindrà un defensor del client del comerç de proximitat

BARCELONA, 30 Jun. (EUROPA PRESS) -

La Fundació Barcelona Comerç estrenarà dijous que ve la figura del Defensor del Client, un servei pioner a l'àmbit del comerç de proximitat a Espanya que té com a objectiu "vetllar per la satisfacció de comerciants i clients", ha informat aquest dimarts en un comunicat la Fundació.

El servei estarà dirigit per Luis Miguel Álvarez, antic Director de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de l'Ajuntament de Barcelona entre 1993 i 2012, tindrà el suport administratiu de la Fundació Barcelona Comerç i intentarà resoldre els conflictes sense que hagin de ser derivats a l'Administració Pública.

Tots els establiments dels 16 eixos de la Fundació Barcelona Comerç adherits a la iniciativa tindran a partir de dijous que ve un logotip identificatiu i disposaran d'informació sobre el servei.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés