Publicat 10/03/2016 14:08

El telèfon 112 i Pimec Comerç milloren les comunicacions en emergències

Lugar del tiroteo
EMERGENCIAS 112

BARCELONA, 10 març (EUROPA PRESS) -

El director del telèfon d'emergències 112 de Catalunya (Cat112), Frederic Adan, i el president de la patronal del sector del Comerç de la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya (Pimec Comerç), Alejandro Goñi, han signat aquest dijous un conveni per agilitar la comunicació entre comerciants i el telèfon 112 en cas d'emergència, han informat en un comunicat.

Amb aquest conveni, Pimec passarà a tenir la categoria d'"alertant qualificat", fet que permet que el Cat112 tingui un llistat d'adreces i telèfons de les botigues vinculades a Pimec Comerç perquè, davant d'una emergència, l'operador del telèfon tingui informació prèvia sobre el comerç des d'on s'efectua la trucada i s'agiliti l'alerta als cossos d'emergències.

L'acord inclou que el Cat112 enviï regularment dades estadístiques a Pimec de les trucades rebudes per part dels comerços vinculats a la confederació --volum i tipologia d'incidents comunicats-- per fer-ne el seguiment.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés