Actualitzat 18/08/2016 13:40

El Sociosanitari Francolí assegura mantenir la qualitat de la seva atenció als usuaris l'agost

Sala del Servicio de Urgencias y Emergencias 112
EUROPA PRESS/JCCM

TARRAGONA, 18 ago. (EUROPA PRESS) -

La direcció de l'empresa Gestió i Prestació de Serveis de Salut (Gipss), que gestiona l'Hospital Sociosanitari Francolí (Tarragona), ha assegurat aquest dijous que "la resposta i l'atenció a les necessitats dels usuaris no han variat ni quantitativa ni qualitativament respecte a anys anteriors", després d'afirmar el comitè d'empresa que el centre ha tancat 39 llits i té 42 pacients en llista d'espera.

L'hospital ha explicat en un comunicat que cada any l'agost es tanquen 39 llits, donada la caiguda de l'activitat i la necessitat d'utilitzar aquest període per fer "tasques de manteniment de les habitacions".

Pel que fa als 42 pacients que esperen plaça --en una llista d'espera compartida amb l'Hospital Joan XXIII--, el Sociosanitari ha puntualitzat que són 21 persones, de les quals sis estan pendents d'ingrés en altres sociosanitaris aliens al Gipss, i quatre són pacients aguts que precisen, per la seva patologia, romandre en planta.

"Els 11 restants són els que realment estan a la llista d'espera d'ingrés al Sociosanitari Francolí", ha remarcat.

El centre ha esgrimit que la mitjana de temps d'espera per ingrés és de 0,36 dies des del Servei d'Urgències, i de 3,3 dies des de planta d'hospitalització de l'Hospital Joan XXIII.

Pel que fa a l'atenció d'incidències, el Sociosanitari Francolí "en cap cas ha quedat desatesa cap urgència", ja que de dia es cobreixen amb mitjans propis i a la nit, festius i caps de setmana mitjançant un conveni amb el Joan XXIII.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés