Publicat 17/06/2016 18:36

Sant Joan de Déu implica les famílies en el disseny dels processos d'atenció hospitalària

ESPLUGUES DE LLOBREGAT (BARCELONA), 17 juny (EUROPA PRESS) -

L'Hospital de Sant Joan de Déu ha celebrat aquest divendres una jornada per analitzar quins són els models d'atenció més adequats per millorar l'experiència dels pacients en un hospital, amb la finalitat que una millor experiència emocional es reflecteixi en una millora de la salut.

El servei de Treball Social de l'Hospital de Sant Joan de Déu ha organitzat la jornada, durant la qual s'han posat en comú iniciatives per millorar l'experiència dels pacients i les seves famílies, des que arriben a l'hospital, durant l'hospitalització i després d'abandonar el centre.

En un comunicat, l'Hospital de Sant Joan de Déu, especialitzat en pediatria i obstetrícia, ha informat que aquest centre està començant a fer participar les famílies en el disseny dels processos d'atenció dels seus pacients.

Els treballadors socials formen part d'aquesta iniciativa, pel seu bagatge professional i pel seu coneixement de les preocupacions i necessitats de les famílies.

Segons l'hospital, estudis fets als Estats Units posen de manifest que els pacients que ingressen per rebre un tractament i viuen una bona experiència de la seva estada a l'hospital obtenen uns més bons resultats clínics, ja que es recuperen abans, són més fidels al tractament i als professionals que els tracten.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés