Publicat 16/02/2016 14:43

L'OCU exigeix que els clients de Vitaldent no es vegin perjudicats pel presumpte frau del propietari de la franquícia

Central de Vitaldent en Las Rozas, Madrid
EUROPA PRESS

MADRID, 16 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Organització de Consumidors i Usuaris ha exigit seguretat, informació i que es garanteixin els drets dels clients de les clíniques Vitaldent, després de la detenció per presumpte frau de membres de la direcció de la matriu de la franquícia, entre els quals hi ha el màxim responsable, Ernesto Colman.

Tot i que l'organització afirma que les clíniques continuen funcionant ara mateix amb aparent normalitat, demanen que "es garanteixi el normal compliment de les seves obligacions".

Mentre s'aclareix la situació, dins de la plataforma Movilízate, ha creat una iniciativa per donar resposta als afectats i coordinar possibles accions per defensar els drets els consumidors si es veuen vulnerats.

Recorda els clients que conservin qualsevol documentació de demostri la vinculació amb la clínica i els serveis acordats; i que considerin posposar i iniciar nous tractament o pagaments.

Com que es tracta de franquícies, les clíniques han de complir les seves obligacions, informar els clients i pacients i donar-los seguretat en el desenvolupament dels seus tractaments.

Les persones que tinguin un préstec vinculat a l'esmentat finançament poden cancel·lar-lo en el cas que deixessin de prestar-li el servei principal. A més, davant de qualsevol irregularitat en rebre els serveis o per tancament de la clínica pot denunciar-se davant dels serveis de Consum o a comissaria, en aquest últim cas.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés