Actualitzat 08/02/2016 11:50

L'Hospital de Viladecans crea una aplicació per organitzar la feina a infermeria

Consulta de enfermería oncológica.
EUROPA PRESS/JUNTA

VILADECANS (BARCELONA), 8 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Hospital de Viladecans ha creat una aplicació per a dispositius mòbils que ajuda a gestionar les incidències de personal en l'àrea d'infermeria, de manera que els treballadors que cobreixen absències o que realitzen reforços puguin saber amb rapidesa el lloc que tenen assignat.

L'aplicació, anomenada Clau, contribueix a organitzar els corretorns d'infermeria, és a dir, el personal no adscrit a un servei fix que té com a missió cobrir les vacants d'última hora o les àrees amb més necessitat assistencial, segons ha explicat l'Hospital de Viladecans aquest dilluns en un comunicat.

Quan el treballador corretorns passa la porta de l'hospital, automàticament rep un missatge al seu dispositiu mòbil que li indica quin lloc de treball té assignat aquell dia, sense necessitat de passar per recursos humans com fins ara, de manera que s'agilitza el procés de canvi de torn.

L'aplicació també permet als supervisors d'infermeria solucionar de manera més àgil i immediata les incidències del servei.

"En un hospital obert les 24 hores del dia es produeixen moltes incidències i la planificació que has fet el matí potser ja no serveix a la tarda, perquè un professional es posa malalt o s'incrementa el treball a urgències, i una eina com aquesta farà més fàcil la gestió de recursos humans", segons la sotsdirectora d'Infermeria de l'Hospital de Viladecans, Cèlia Reyes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés