Publicat 31/07/2015 19:17

Una experta en comunicació gastronòmica de la UAO recomana informar-se en els mercats

BARCELONA, 31 jul. (EUROPA PRESS) -

La coordinadora del Postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enològica de la Universitat Abat Oliba CEU, Anna Riera, recomana complementar la informació sobre restaurants, productes i gastronomia de les xarxes socials en els mercats locals.

Defensa la seva utilitat perquè "al voltant i dins del mateix es té una oferta gastronòmica basada en el producte local", ha ressaltat la UAO CEU aquest divendres en un comunicat.

Riera sosté que la quantitat d'informació a disposició de l'usuari a Internet requereix que es porti a terme una tasca de filtre i d'anàlisi crític: "Internet és un continent sense límits", assenyala.

Ha avisat que, per fer una bona selecció, és convenient "llegir les opinions d'altres usuaris", que a la vegada contribueixen que altres consumidors formin la seva pròpia opinió gastronòmica.

L'experta ha assegurat que "s'ha produït un canvi social en què el temps d'oci és cada vegada més apreciat, i la gastronomia, com a atractiu de viatge, s'ha revalorat".

La coordinadora del postgrau defensa que l'atractiu de la gastronomia es deu al fet que "representa els valors culturals d'una regió i reflecteix el seu paisatge i origen del territori".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés