BARCELONA, 31 jul. (EUROPA PRESS) -
La coordinadora del Postgrau en Comunicació Gastronòmica i Enològica de la Universitat Abat Oliba CEU, Anna Riera, recomana complementar la informació sobre restaurants, productes i gastronomia de les xarxes socials en els mercats locals.
Defensa la seva utilitat perquè "al voltant i dins del mateix es té una oferta gastronòmica basada en el producte local", ha ressaltat la UAO CEU aquest divendres en un comunicat.
Riera sosté que la quantitat d'informació a disposició de l'usuari a Internet requereix que es porti a terme una tasca de filtre i d'anàlisi crític: "Internet és un continent sense límits", assenyala.
Ha avisat que, per fer una bona selecció, és convenient "llegir les opinions d'altres usuaris", que a la vegada contribueixen que altres consumidors formin la seva pròpia opinió gastronòmica.
L'experta ha assegurat que "s'ha produït un canvi social en què el temps d'oci és cada vegada més apreciat, i la gastronomia, com a atractiu de viatge, s'ha revalorat".
La coordinadora del postgrau defensa que l'atractiu de la gastronomia es deu al fet que "representa els valors culturals d'una regió i reflecteix el seu paisatge i origen del territori".