Publicat 29/04/2016 18:24

Expert veu en la forma d'avaluar un dels "grans limitadors" del canvi educatiu

BARCELONA, 29 abr. (EUROPA PRESS) -

El president del Centre Unesco Catalunya, Eduard Vallory, ha assegurat aquest divendres que els indicadors avaluadors són un dels "grans limitadors" del canvi educatiu, en el marc del II Education Talks de la Universitat Abat Oliba (UAO) CEU.

"Hem canviat el coneixement, però no la forma de mesurar-lo", ha assegurat Vallory, qui ha considerat que el sistema actual és deutor d'un model que aplica formes estandarditzades de transmetre el coneixement, ha informat la universitat en un comunicat.

Vallory ha defensat trencar aquest esquema a través d'un canvi de mentalitat sostingut en orientació a competències, mesurament que l'ensenyament s'orienta a l'adquisició d'aquestes, avaluació de l'aprenentatge i assegurar que tots els alumnes adquireixen aquests ensenyaments.

El líder d'Unesco Catalunya ha clausurat el II Education Talks, plataforma impulsada per la UAO CEU per promoure el contacte entre educadors implicats en l'aplicació de mètodes renovadors en l'educació.

Més de 200 professionals de l'educació s'han reunit en aquesta edició, que l'actor i professor de la UAO CEU Quim Casas ha transmès a l'audiència la importància d'explorar tot el potencial comunicatiu de cadascun.

Es tracta d'alinear energia, cos, respiració i veu per "multiplicar" el missatge que es vol transmetre, ha explicat, mentre que la pedagoga Eva Bach ha exposat que molts dels problemes dels alumnes i de l'educació són fruit de carències emocionals dels adults.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés