Actualitzat 29/03/2017 14:11

Cobeaga estrena a Sitges la segona part de la pel·lícula 'En tu cabeza' sobre eficiència energètica

SITGES (BARCELONA), 7 oct. (EUROPA PRESS) -

El director Borja Cobeaga ha estrenat aquest divendres al 49 Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, que se celebra a Sitges, la segona part de la pel·lícula 'En tu cabeza', titulada 'Milagros y Remedios' i formada per quatre lliuraments, produïda per Gas Natural Fenosa amb el suport del Terrat i Arena Media, dins del cicle Cinergia.

Daniel Sánchez Arévalo és el guionista de les quatre parts de la pel·lícula, de les quals ja s'han estrenat la de Kike Maíllo, presentada al Festival de Cinema de Sant Sebastià, i la de Cobeaga, descoberta a Sitges, a falta de revelar el contingut de la tercera part dirigida per Sánchez Arévalo i la quarta per part del guanyador del premi 'Talent Cinergia' Alberto Ruiz Rojo.

Aquesta pel·lícula versa sobre la importància de l'eficiència energètica i, concretament, la segona part està protagonitzada per Rossy de Palma, Michelle Jenner, Hugo Silva, Fernando Tejero i Maxi Iglesias.

En roda de premsa a Sitges, Cobeaga ha dit que ha estat increïblement divertit rodar amb De Palma a l'estil de Bette Davis en '¿Qué fue de baby Jane?' i Kathy Bates a 'Repulsion', abillada amb una perruca rossa "tornant-se boja i destrossant figures de Lladró".

"Mai havia fet una comèdia grotesca o exagerada i m'he divertit molt. Es transmet en aquesta peça", ha explicat Cobeaga, curiós per veure la resta de parts d'aquest llargmetratge de 'branded content'.

UN PERSONATGE, QUATRE DIRECTORS

L'actriu Michelle Jenner ha considerat que l'experiència ha estat divertida, a més ella ha posat la seva veu en off en les quatre parts i ha pogut veure ja tota la pel·lícula completa, i li ha semblat interessant "tenir un personatge des de punts de vista de directors diferents amb una història que ha filat molt bé".

Maxi Iglesias ha celebrat formar part d'aquesta iniciativa i ha exalçat el que té de positiu "transmetre de manera tan creativa" continguts d'aquest tipus, una iniciativa a la qual s'haurien de sumar altres empreses, ha dit.

La responsable de Publicitat Corporativa i Patrocini de Gas Natural, Adenai Pérez, ha celebrat que és la tercera edició de Cinergia en un camí amb recorregut que ha passat pel patrocini de festivals de cinema i l'acostament del setè art al públic, ha dit.

"Hem donat un impuls a la indústria amb el patrocini de festivals de cinema", ha destacat Pérez, que ha apuntat que és la primera vegada que a Espanya es realitza una pel·lícula amb contingut de marca.

Davant d'aquestes declaracions, Cobeaga ha afegit: "Que ens diguin indústria ens fa il·lusió. Un sector tan necessitat d'afecte com el cinema a Espanya i que Gas Natural Fenosa ens doni feina, això sí que, amb tot lo ploramiques que acostumem a ser, que algú et vulgui està molt bé".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés