Actualitzat 31/03/2017 14:26

'Seguiment FCB' lamenta la "massiva" presència de turistes en el Clàssic

BARCELONA, 5 des. (EUROPA PRESS) -

L'associació 'Seguiment FCB' ha lamentat la "massiva" presència de turistes en el Clàssic d'aquest dissabte passat, en què es va arribar a viure un "clima de tensió" en el moment que van celebrar amb "cridòria" el gol de Sergio Ramos que va significar l'empat al marcador, i per aquesta raó sol·liciten "reflexionar" i prendre una sèrie de mesures com deixar la venda de paquets turístics com a últim terme per davant de socis no abonats i penyistes.

"Volem manifestar la repulsa i preocupació per l'ambient viscut a les grades del Camp Nou durant l'última edició del Clàssic entre el FC Barcelona i el Reial Madrid", assenyala aquest dilluns en un comunicat aquest grup de socis i aficionats del Barça, que posen èmfasi en la presència "massiva" de turistes en tots els sectors de l'estadi, i que molts d'ells van exhibir "sense dissimulació" el seu suport cap al conjunt blanc.

Segons l'associació, "el fet més preocupant és que alguns d'ells van exhibir sense cap tipus de dissimulació les seves simpaties per l'adversari amb samarretes, bufandes i gorres". "La seva cridòria i els seus gestos en el moment del gol de l'empat van acabar creant un clima de tensió insòlit en un duel d'aquestes dimensions", destaca referint-se al gol de Sergio Ramos en en els últims minuts i que va significar l'1-1.

'Seguiment FCB' també recorda que ja havien hagut d'afrontar situacions similars en diferents eliminatòries de la Lliga de Campions contra equips anglesos, però el fet que aquest problema hagi tornat a succeir contra "l'etern rival sobrepassa qualsevol línia vermella".

Davant d'aquests successos, demana una "profunda reflexió" sobre el procés de control d'abonaments per als partits entre el FC Barcelona i el Reial Madrid, proposant que s'ofereixin en primera instància preus més reduïts i amb més antelació als socis no abonats, i als penyistes en segona opció, i que l'opció de la venda de paquets turístics quedi en últim terme.

D'altra banda, l'entitat també exigeix un "estricte control" dels símbols que puguin ser exhibits dins de l'espai comú de la grada, i sobretot "una actuació més implacable" referint-se a la revenda, ja que segons ells, el Barça no pot ser un "negoci per a tercers".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés