Actualitzat 24/03/2017 16:32

Marc Márquez, el pilot amb millor imatge per a la població

INFOGRAFIA DE PERSONALITY MITJANA SOBRE MUNDIAL MOTOS
PERSONALITY MEDIA

MADRID, 24 març (EUROPA PRESS) -

El pilot espanyol Marc Márquez (Repsol Honda) ha estat reconegut com el pilot amb millor imatge pública (7,5 de valoració) segons un estudi de 'Personality Media', que s'ha llançat a analitzar als protagonistes del proper Mundial de Motociclisme, així com del seguiment d'aquest esport.

El pilot català lidera aquesta llista seguit de Dani Pedrosa (6,9), Pol Espargaró (6,4), Maverick Viñales (6,2), Aleix Espargaró (6,0) i Jorge Lorenzo (6,0). No obstant això, el de Cervera no és el més conegut dels participants de MotoGP, lloc que ocupa Dani Pedrosa amb un 95 per cent seguit de Valentino Rossi (93), la imatge pública del qual ha descendit als deu pitjors (4,6 de valoració), Jorge Lorenzo (92) i el mateix actual campió del món (92).

D'altra banda, quant a les marques, Repsol es despunta com la més associada als seus pilots, més en Dani Pedrosa (34%) que en Marc Márquez (20). Envoltant el pilot de Sabadell, s'associen Honda (14%) i Red Bull (9%), mentre que al costat del vigent campió s'afilien Danet (20%), el Grup Danone (17%) i Estrella Galicia (5%).

En el cas de Jorge Lorenzo, se li associa Yamaha (14%), Fiat (10%), Movistar (8%) i Red Bull (4%); mentre que a Valentino Rossi se li associa Yamaha (12%), Nutella (11%) o Movistar (8%).

La nota negativa de l'estudi la protagonitza el descens quant a l'interès informatiu del motociclisme que ha passat a un 37%, personificada sobretot en els seguidors menors de 30 anys, que s'han reduït en un 22%, mentre que els més adults mostren més fidelitat, encara que el balanç entre ells és d'una caiguda del 6%.

"Des de l'arribada del món del motor a les plataformes de pagament, el seguiment de les carreres es complica i per tant el seu interès baixa. L'interès que genera aquesta carrera en l'audiència, repercuteix en un interès més gran per part de mitjans i consumidors i en un nombre més gran de notícies sobre aquesta, això porta a l'allunyament del consumidor i finalment dels patrocinadors", asseguren des de 'Personality Media'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés