Acord per a la samarreta d'entrenament, les seccions i LA publicitat al Camp Nou
BARCELONA, 1 Jul. (EUROPA PRESS) -
El precandidat a les eleccions del FC Barcelona de 'Som Gent Normal', Jordi Farré, ha presentat aquest dimecres el seu programa econòmic així com l'acord amb Botemanía --de l'empresa Intertain-- perquè sigui el patrocinador per a la samarreta d'entrenament, les seccions i la publicitat de l'estadi per una xifra anual de 40 milions d'euros.
Farré assegura que aquest acord deixaria via lliure per poder posar 'Catalunya' en la samarreta oficial del primer equip i trencar l'acord actual amb Qatar Airways, ja que aquest acord amb l'empresa en línia de joc Botemanía seria únicament per a la samarreta d'entrenaments així com per a les de les seccions.
"L'empresa és Intertain, amb seu a Londres. La filial a Espanya és Gamesys i la marca seria Botemanía. Es comprometen a donar 40 milions d'euros anuals durant 5 anys en el cas que arribem a la Presidència del FC Barcelona", ha explicat Farré.
Aquest acord de patrocini permet el model de patrocini que pretén la precandidatura, que és portar 'Catalunya' en la part frontal de la samarreta del primer equip.
A més, Farré ha explicat en profunditat el seu projecte per crear una marca de roba esportiva pròpia i ha assegurat que no apujarà els abonaments del Camp Nou per als socis, mentre que sí que monetitzarà les xarxes socials.