MADRID, 29 nov. (EUROPA PRESS) -
El Clàssic de LaLiga Santander que disputaran el FC Barcelona i el Reial Madrid aquest dissabte al Camp Nou suposarà un moviment de 25 milions d'euros en apostes, un 25% més que l'any passat, segons dades de Jdigital, l'Associació Espanyola del Joc En línia.
La inversió publicitària en aquest sector es triplica en partits com aquest, segons xifres de Jdigital. Els 'traders' preveuen una trobada molt ajustat, col·locant l'1-1 com a resultat més probable, però el FC Barcelona és favorit pel factor camp amb una quota mitjana d'1,85 euros per euro apostat respecte dels 3,75 que es paguen per la victòria del Reial Madrid al Camp Nou.
El Clàssic, més enllà de ser un gran esdeveniment esportiu, té gran impacte econòmic. Alhora, els operadors invertiran tres vegades més en publicitat aquesta setmana de l'habitual.
"Reial Madrid i FC Barcelona generen gairebé el 50% de les apostes a La Lliga durant tota la temporada, l'impacte econòmic que tenen els eterns rivals en el sector del joc en línia és importantíssim i en un clàssic es fa encara més latent", ha declarat el president de Jdigital, Sacha Michaud.