Publicat 05/05/2016 13:19

Zurich i Telefónica llancen una assegurança per protegir la vida digital de les famílies

Zurich y Telefónica
TELEFÓNICA

MADRID, 5 maig (EUROPA PRESS) -

Zurich Seguros i Telefónica Seguros han llançat "la primera solució del mercat" que ofereix a tota la família protecció integral davant dels riscos de l'era digital, un paquet de protecció en línia que inclou serveis digitals i cobertures de protecció jurídica per a aquells que puguin patir ciberassetjament o robatori d'identitat digital de manera fraudulenta.

"Es tracta d'una proposta de valor pionera que cobreix l'exposició dels menors a Internet i la protecció de la identitat digital de tota la família, com a resposta a les noves tendències de consum i maneres de vida dels clients", afirmen les dues empreses.

El 'pack' de Protecció Online de Zurich i Telefónica es llança en tres modalitats per adaptar-se a les necessitats de cada família, i el més complet és el paquet Integral, que ofereix protecció per a tots els membres de la família des de 92,23 euros.

Per la seva banda, el pack Personal té un cost des de 50,27 euros a l'any IVA inclòs i està indicat per a casos de robatori d'identitat, mentre que el paquet Júnior, destinat per a famílies que estan interessades a contractar protecció només per als seus fills menors, té un preu de 52,34 euros.

En el cas dels menors, la solució cobreix l'anàlisi de vulnerabilitats, la reputació en línia, l'esborrat digital, la certificació electrònica i l'adquisició d'evidències. A més, si calgués, pares o tutors legals obtindran defensa jurídica i assessorament psicològic.

Les aplicacions utilitzades pels serveis que es contracten són útils per a la vigilància i el control de l'ús dels dispositius informatitzats (mòbils, tauletes i ordinadors) als quals tenen accés tant els menors d'edat com la resta de membres de la família, de manera que es pugui garantir una navegació segura.

A més, s'inclouen serveis per al seguiment i emmagatzematge d'informes d'activitat en línia i el contingut de les comunicacions, en particular de xarxes socials, així com el bloqueig de certs llocs, que els pares o tutors legals del menor estableixin.

El sistema també permet, entre altres coses, detectar resultats de recerca inapropiats, limitar el temps que els fills passen a Internet o connectats als seus dispositius, restringir l'ús de jocs i aplicacions, localitzar geogràficament el mòbil dels menors, rebre alertes d'emergència quan aquest es trobi en una situació problemàtica, bloquejar o monitorar trucades i SMS i prevenir que accedeixin a pàgines adultes.

A més, gràcies a la informació proporcionada pel sistema, els adults poden consultar i detectar a través de la seva plataforma d'accés possibles casos de persecució, problemes o inquietuds i disposar així d'eines de comunicació amb el menor que ajudin a solucionar la problemàtica.

La cobertura a menors es pot complementar amb la gestió proactiva i reactiva dels riscos als quals s'exposen els adults sobre la seva identitat en línia, fet que inclou la defensa jurídica i se centra en les alertes de crèdit a l'usuari, reputació en línia, esborrat digital, anàlisi de vulnerabilitats, la certificació electrònica i l'adquisició d'evidències.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés