Publicat 20/06/2016 13:04

Zurich llança la nova àrea de client 'Mi Zurich'

Zurich abre un nuevo taller VIP en Palma
ZURICH SEGUROS

Disponible via web i app i suposa l'aposta per la transformació digital

BARCELONA, 20 juny (EUROPA PRESS) -

Zurich Assegurances ha estrenat la nova àrea de client 'Mi Zurich' que permet la gestió de les assegurances particulars en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu, ja que està disponible via web i app, i ofereix més autonomia als clients.

Segons ha informat aquest dilluns el grup assegurador, l'usuari pot "estrenar la seva assegurança" signant la seva pòlissa, signant el contracte digital que li permet optar a l'autoservei i a tots els beneficis i serveis digitals associats a l'ús d'aquesta nova àrea.

Entre les noves funcionalitats destaca l'àrea relacionada amb la gestió dels sinistres i, per primera vegada, una asseguradora permet l'obertura d'un sinistre de llar via app o web i fer seguiment del seu estat i evolució.

Aquesta funcionalitat també facilita l'enviament de tota la documentació del sinistre quan ocorre --fotografies, factures dels objectes afectats--, i assigna ràpidament el reparador.

A més es pot disposar de la documentació actualitzada de les pòlisses, consultar els rebuts i modificar les dades bancàries.

Segons destaca el grup, aquesta renovació de 'Mi Zurich' és fruit de l'aposta per la transformació digital del model de negoci i operatiu de la companyia amb l'objectiu de seguir competitius mitjançant el redisseny de l'experiència dels clients.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés