Actualitzat 01/06/2016 16:20

Wallapop comença "proves de monetització" donant més visibilitat a clients de pagament

Wallapop inicia “pruebas de monetización” en algunas ciudades
EUROPA PRESS

Suposen els primers ingressos dela companyia de venda de segona mà entre particulars

BARCELONA, 27 maig (EUROPA PRESS) -

El cofundador de Wallapop, Miguel Vicente, ha explicat aquest divendres a la XXXII Reunió del Cercle d'Economia que la seva empresa ha iniciat "proves de monetització" en algunes ciutats on és present oferint major visibilitat en l'aplicació als clients acceptin el pagament.

Aquestes proves de monetització suposen la primera entrada d'ingressos de la companyia de venda de segona mà entre particulars i, segons Vicente, segueixen una pauta semblant al model de negoci dels classificats, on els usuaris que més paguen tenen una major visibilitat per anunciar els seus productes.

"Si vols vendre abans el teu producte, pagues una miqueta perquè estigui destacat a l'inventari de vendes de Wallapop", ha sintetitzat el cofundador de Wallapop, i ha afegit que són proves pilot com les que també està fent a l'àmbit de l'intercanvi entre els particulars.

"DÈFICIT DE TALENT"

Preguntat sobre la situació de l'ecosistema emprenedor a Barcelona, Vicente ha assenyalat que la capital catalana s'està posicionant a escala mundial com un pol de negocis en noves tecnologies, però ha alertat que el seu desenvolupament es veu arrossegat per un "dèficit de talent en equips tècnics" que provoca una gran competència entre les empreses del sector.

Per a ell, la falta de talent està causada per dos factors: el gran volum de projectes de l'àmbit 'mobile' que fa que no hi hagi suficients desenvolupadors, i la separació entre universitat i emprenedoria per incentivar la creació de projectes entre els joves.

La necessitat de talent actual provoca que Barcelona es vegi obligada a atreure a talent estranger "amb el nivell d'atur a Espanya", i ha subratllat que la gran diferència entre l'ecosistema de la capital catalana i el de Silicon Valley és la relació entre universitat i emprenedoria.

Alhora, ha elogiat l'evolució del sector de les noves tecnologies a Barcelona els últims anys, ressaltant que s'està tornant un referent a escala internacional atraient finançament de l'estranger, però ha opinat que encara falta millorar en aspectes regulatoris.

NOU CONSUM

En la conferència, que tractava sobre noves pautes de consum, també ha intervingut la directora i fundadora de la cadena d'aliment ecològic Obbio, Elena Díaz-Morera, que ha assegurat que la consciència de les noves generacions respecte al menjar està canviant i ha negat que només consumeixin productes ecològics persones amb rendes altes.

La responsable de Màrqueting del Grup Hotusa, Marina López, ha anunciat que els hotels hauran d'oferir experiències tematitzades i diferenciades per competir amb el lloguer d'apartaments com Airbnb, mentre que el fundador de l'empresa de l'agència de màrqueting In Store Media Group en el moment de compra, Pablo Vilá, ha explicat que les noves tecnologies han permès que el consumidor recuperi poder i que accedeixi a un mateix producte des de diferents plataformes, per la qual cosa cal portar a terme una estratègia de publicitat global.

La XXXII Reunió del Cercle d'Economia aprofundeix des de dijous fins a aquest dissabte sobre els reptes del segle XXI per a empresa, política i societat amb el patrocini de CaixaBank, KPMG i Indra.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés