Actualitzat 21/04/2015 15:36

Vueling i Pepsi incorporaran endolls als avions

L'aerolínia és la primera baix cost d'Europa a oferir aquest servei

   EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 21 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Vueling, en aliança amb Pepsi, incorporarà endolls a la zona business en més de 60 avions A320 de la seva flota durant els pròxims cinc anys, convertint-se així a la primera baix cost d'Europa a permetre als seus passatgers connectar els seus dispositius electrònics durant el vol.

   El president de Vueling, Álex Cruz, i el president de PepsiCo Sud-oest d'Europa, Xavier Orriols, han presentat aquest dimarts a l'hangar de l'Aeroport de Barcelona el primer avió que incorpora aquesta innovació tecnològica, un fusellatge customitzat amb la imatge de Pepsi Max i una nova cabina interior amb una remodelada zona business, on estan col·locats els endolls.

   "Això ja no té pinta de baix cost. Això ja és una altra cosa", ha afirmat Cruz, que ha afegit que Vueling continuarà incorporant serveis per al passatger per millorar el producte.

TAMBÉ WI-FI

   Cruz ha assenyalat que la nova tecnologia s'incorporarà als avions, que també tindran Wi-Fi, en successives revisions, sense que això alteri la programació de les rutes, i quan hi hagi un cert nombre d'aeronaus adaptades es destinaran a trajectes business: "Serà un procés progressiu, però constant".

   En el marc del projecte 'Vueling by Pepsi', Pepsi patrocina la instal·lació dels endolls i es converteix en el proveïdor oficial de begudes refrescants a bord dels avions de Vueling.

   Orriols ha explicat que l'impacte de Pepsi arribarà als 25 milions de passatgers que la companyia aèria transporta cada any en més de 170.000 vols.

PER A 7 MILIONS DE VIATGERS

   El servei de càrrega elèctrica --amb corrent de 220 i 110 volts i entrades d'USB de cinc volts-- estarà disponible a la zona Priority --entre la primera fila i la quarta--, i es calcula que podran beneficiar-se del nou servei més de set milions de viatgers en els pròxims cinc anys.

   Per diferenciar-se de la resta de la cabina, la nova zona business té uns panells separadors després de la quarta fila i amb una il·luminació ambient en color blau, així com seients més còmodes i amb més espai.

   Sobre la recuperació del mercat domèstic, Cruz ha sostingut que existeix un equilibri correcte entre el mercat nacional i l'internacional, però no ha advertit un canvi: "Encara no hem trobat una evidència d'una gran recuperació al mercat domèstic".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés