Publicat 01/07/2016 18:20

Vueling demana disculpes als passatgers i es bolca a resoldre els problemes operatius

Vueling
EUROPA PRESS

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 1 jul. (EUROPA PRESS) -

El director comercial de Vueling, David García Blancas, ha demanat disculpes als clients que han patit retards i cancel·lacions durant els últims dies i ha assegurat que la companyia està "bolcada" a resoldre els problemes operatius que estan afectant als seus vols.

En una declaració a la seu de Vueling al Prat de Llobregat (Barcelona), García Blancas ha reiterat el compromís de Vueling de donar "un servei de qualitat a tots els seus clients" i de revertir la situació actual.

"M'agradaria demanar disculpes als clients que han patit retards i cancel·lacions durant els últims dies", ha declarat.

Ha explicat que aquest dijous a la nit Vueling va haver d'anul·lar set vols a l'aeroport del Prat i que a aquests clients els estan oferint canvis gratuïts durant 15 dies a més del reemborsament del seu bitllet, i també estan reemborsant les despeses d'hotel i de taxi als passatgers que no resideixen a Barcelona.

"Tota l'empresa està bolcada a resoldre la situació actual, especialment nostres tripulants de cabina, els nostres pilots i els nostres equips d'atenció al client, i estem treballant també amb Enaire i amb l'Aeroport de Barcelona per assegurar una operativa bona durant aquest estiu", ha afegit.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés