EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 1 jul. (EUROPA PRESS) -
El director comercial de Vueling, David García Blancas, ha demanat disculpes als clients que han patit retards i cancel·lacions durant els últims dies i ha assegurat que la companyia està "bolcada" a resoldre els problemes operatius que estan afectant als seus vols.
En una declaració a la seu de Vueling al Prat de Llobregat (Barcelona), García Blancas ha reiterat el compromís de Vueling de donar "un servei de qualitat a tots els seus clients" i de revertir la situació actual.
"M'agradaria demanar disculpes als clients que han patit retards i cancel·lacions durant els últims dies", ha declarat.
Ha explicat que aquest dijous a la nit Vueling va haver d'anul·lar set vols a l'aeroport del Prat i que a aquests clients els estan oferint canvis gratuïts durant 15 dies a més del reemborsament del seu bitllet, i també estan reemborsant les despeses d'hotel i de taxi als passatgers que no resideixen a Barcelona.
"Tota l'empresa està bolcada a resoldre la situació actual, especialment nostres tripulants de cabina, els nostres pilots i els nostres equips d'atenció al client, i estem treballant també amb Enaire i amb l'Aeroport de Barcelona per assegurar una operativa bona durant aquest estiu", ha afegit.