Actualitzat 31/03/2017 04:38

Volkswagen preveu invertir 4.500 milions a l'any

MADRID, 22 nov. (EUROPA PRESS) -

La marca Volkswagen preveu invertir 4.500 milions d'euros l'any i aspira a convertir-se en el líder mundial d''e-mobilitat' al 2025, així com disposar de l'ecosistema digital més potent de la indústria, ha assegurat el president del consell de direcció de la marca, Herbert Diess, a la seu de la companyia a Wolfsburg.

Diess ha explicat que les inversions estaran acompanyades del pla de reestructuració de plantilla sense acomiadaments ja anunciat, que tindrà un impacte positiu de 3.700 milions a partir del 2020, dels quals 3.000 milions corresponen a les plantes d'Alemanya.

Aquestes decisions suposen "un pas clau" per garantir la rendibilitat de l'empresa i permetran millorar els seus guanys operatius. Els marges operatius registraran un increment del 6% cap al 2025.

L'objectiu de la marca és "reposicionar-se" i, per fer-ho, el consell de direcció de la marca ha aprovat el programa Transform 2025, que orientarà l'empresa en les seves activitats futures.

La nova estratègia se centra en un posicionament més clar de la presència de marca en diverses regions, reforçada amb millors aspectes com l'eficiència i la productivitat.

Alhora, es realitzaran grans inversions en les àrees d''e-mobilitat' de connectivitat, per respondre als reptes tecnològics de la societat i de la pròpia indústria. L'empresa ha dissenyat un lema per a aquesta etapa, que serà 'Volkswagen: Moving People Forward'.

La transformació de l'empresa es realitzarà en tres fases. La primera durarà fins al 2020 en què la marca es reestructurarà completament, cosa que implica un canvi en els seus valors i el desenvolupament de noves competències.

En la segona fase, fins al 2025, mirarà d'obtenir el lideratge en les solucions de mobilitat sobre la base del seu perfil de fabricant de referència.

El canvi quedarà completat després amb la presa del lideratge mundial mitjançant un realineament de l'estratègia del producte mitjançant una ofensiva en el segment de SUV en un primer moment i una aposta posterior per l'electrificació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés