Actualitzat 21/02/2016 14:10

Vodafone estrenarà a Espanya el pagament contactless amb el mòbil amb càrrec a Paypal

BARCELONA, 21 febr. (EUROPA PRESS) -

Els clients de Vodafone a Espanya podran fer pagaments Visa contactless amb smartphones Android i l'aplicació Vodafone Wallet a botigues, restaurants i altres comerços minoristes amb càrrec al seu compte PayPal abans de finals de març, fet que converteix Espanya en el primer país del món que oferirà aquest servei conjunt de les dues empreses.

En concret, els clients de Vodafone Espanya podran pagar en els punts de venda utilitzant els seus smartphones amb una SIM NFC de l'operadora i afegir el seu compte PayPal com a font de fons a la Vodafone Wallet. En el cas que no tinguin un compte PayPal, podran crear-ne un des de l'aplicació Vodafone Wallet.

"Estem encantats que milions de clients de PayPal a Espanya puguin utilitzar Vodafone Wallet amb els estàndards de seguretat més elevats per a pagaments mòbils. Els clients de Vodafone poden gaudir de l'experiència d'utilitzar PayPal a Vodafone Wallet, que és la solució de pagaments més completa i pionera per a pagaments en establiments comercials al mercat espanyol des de 2013", ha afirmat la directora de Productes de Vodafone Espanya, Blanca Echániz.

En aquest sentit, el conseller delegat de Vodafone Espanya, Antonio Coimbra, ha destacat que serveis digitals convergents com els que representa Vodafone Wallet són uns dels negocis "més prometedors i amb més potencial de creixement", per la qual cosa l'operadora està impulsant cada vegada més aquests productes.

Per la seva banda, el director general de PayPal Iberia, Raimundo Sala, ha remarcat que la penetració mòbil a Espanya és una de les més altes d'Europa, motiu pel qual és "natural" que hagin triat el país com al primer mercat en el qual es pot afegir PayPal com a font de fons a Vodafone Wallet . A més, ha subratllat que aquesta possibilitat de pagar amb Paypal tant en comerços com en línia suposa "un canvi cultural" molt gran.

"En un món digital on els smartphones són fonamentals a les nostres vides, aquest acord amb Vodafone té molt sentit per a PayPal com a líder en pagaments mòbils. Estem satisfets que els nostres clients espanyols puguin utilitzar pagaments Visa contactless a les seves botigues favorites utilitzant el seu smartphone", ha afegit .

Vodafone Wallet és una aplicació compatible amb més de 60 models de smartphones amb Android, que està disponible actualment a Espanya, Alemanya, El Regne Unit, Itàlia i Holanda i que compleix amb els estàndards de seguretat de PayPal i dels emissors de targetes, permetent als clients que activin el pagament manual introduint un PIN cada vegada que paguen o bloquejant tots els serveis amb només una trucada.

PAGAMENT CONTACTLESS

Gràcies a aquest acord, els clients de Vodafone podran pagar de manera ràpida apropant els seus mòbils al terminal contactless, i podran veure els detalls de les seves transaccions a l'aplicació Vodafone Wallet amb sol un clic, així com en l'aplicació mòbil i al web de PayPal.

Així, Paypal s'incorporarà als serveis oferts per l'aplicació Vodafone Wallet, que ja permetia fer pagaments contactless amb targetes Visa i MasterCard de qualsevol entitat bancària espanyola des del mes de novembre passat o amb targetes prepagament carregades amb diners prèviament.

Vodafone Wallet, que compta ja amb més de 350.000 usuaris, s'integra a l'estratègia de comerç mòbil de Vodafone que ambiciona revolucionar la forma en la qual comprem i és compatible amb els més de 710.000 punts de venda [contactless], com botigues, restaurants, pàrquings, o màquines de venda automàtica, així com en milions de comerços en el món que exhibeixen el símbol Visa de pagaments contactless.

Echániz ha explicat que l'objectiu de Vodafone Wallet és convertir l'smartphone en el moneder físic dels clients en incorporar al dispositiu targetes de crèdit, abonament de transport o targetes de fidelització, entre d'altres, i crear així "una solució de pagaments universal", perquè val per a tots els clients, per a tota mena de compres i per a tots els mitjans de pagament.

"La nostra vocació és convertir-nos en un facilitador del mètode de pagament que tingui el client i portar-lo a l'smartphone", ha afegit Echániz.

Sobre aquesta qüestió, Coimbra ha afegit que aquest servei no té "cap comissió" per a clients o comerciants i que l'objectiu d'aquest producte és donar "un servei més als clients" i, en alguns casos, arribar a acords financers amb alguns partners.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés