Actualitzat 30/03/2017 03:19

Viladecans llança una campanya perquè els compradors de l''outlet' visitin el municipi

La ciutat instal·larà senyalització per a vianants per guiar als clients fins al nucli antic

VILADECANS (BARCELONA), 24 oct. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Viladecans i l'Institut Català del Sòl (Incasol) han llançat una campanya que invita els compradors del nou centre comercial Viladecans The Style Outlets a entrar a la ciutat i conèixer els seus atractius culturals, gastronòmics, comercials, naturals i històrics.

L'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, i el director de l'Incasol, Damià Calvet, han presentat aquest dilluns les característiques de la campanya, anomenada 'Viladecans Experience', a la seu del Museu de Viladecans, després de fer un recorregut per les obres del centre comercial, que obrirà les portes aquest dijous.

Segons els seus promotors, la campanya pretén que els visitants que rebrà l''outlet', uns dos milions anuals, se sentin atrets per la ciutat de Viladecans i puguin conèixer els seus múltiples atractius, com el patrimoni històric (els edificis de Can Modolell, Torre del Baró, Torre-Vermella o l'ermita de Santa Maria de Sales), la programació cultural (Atrium Viladecans i el Festival Al Carrer), els espais naturals (el Delta del Llobregat, la muntanya de Sant Ramon) o les platges del municipi.

"Volem aprofitar la gran afluència de persones per portar-les a la ciutat i ensenyar-los que, a més de l'experiència comercial a l''outlet', a Viladecans pot haver altres experiències comercials i també serveis, gastronomia, zones de vianants, espais naturals i diferents esdeveniments", ha explicat l'alcalde.

En aquest sentit, la ciutat tindrà un punt propi a l'oficina de turisme instal·lada al Viladecans The Style Outlets i ha creat una aplicació per a dispositius mòbils sobre la ciutat i els seus atractius turístics.

A més, abans de finalitzar l'any l'Ajuntament instal·larà una nova senyalització per a vianants per guiar als visitants des del 'outlet' i des dels hotels cap al nucli antic, els eixos comercials, el patrimoni, els parcs i les parades de transport públic.

El Viladecans The Style Outlets està ubicat en el sector de Ca n'Alemany, una àrea de 54,17 hectàrees on ja funcionen el centre logístic mundial de Desigual i la seu corporativa de Recanvis Marins.

DESIGUAL S'AMPLIA

Durant la visita a aquesta zona, els responsables de l'Incasol han anunciat que Desigual ha activat la segona fase de la seva plataforma logística, oberta el 2015, i que la firma de moda preveu iniciar la tercera i última fase el juny del 2017.

El director de l'Incasol, Damià Calvet, ha explicat que Ca n'Alemany ha atret uns 200 milions d'euros en inversions privades i que encara queden lliures 40.000 metres quadrats de sostre per a usos industrials i 13.000 metres quadrats per a usos terciaris.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés