Actualitzat 22/10/2015 16:13

Unión Suiza inverteix un milió a crear la marca de luxe Misui

BARCELONA, 28 abr. (EUROPA PRESS) -

La sisena generació de la família Vendrell, fundadora de la marca de joieria Unión Suiza, ha invertit un milió d'euros en la creació de la nova marca d'alta joieria i complements de luxe Misui, que actualment disposa d'un espai al primer pis de la 'flagship store' d'Unión Suiza a l'avinguda Diagonal de Barcelona, han explicat a Europa Press fonts de la firma.

Les línies de joieria Misui, fetes sota la marca de Marc Monzó i Estela Guitart, es complementen amb col·leccions de barrets per a home i dona dissenyats per Nina Pawlowsky i Cristina de Prada, així com amb col·leccions de sabates signades per Norman Vilalta.

Tot i que la firma neix amb el segell Barcelona, té vocació internacional, i l'objectiu és obrir nous establiments d'aquí a dos anys i comercialitzar els seus productes, a més d'Espanya, a Alemanya, Estats Units, Puerto Rico i Japó.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés