Publicat 05/04/2016 11:47

UGT demana respecte per al personal de l'Aeroport del Prat davant de l'augment d'agressions

Aeropuerto de Barcelona-El Prat
AENA

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 5 abr. (EUROPA PRESS) -

El sector aeri de la UGT de Catalunya ha iniciat una campanya informativa entre els passatgers de l'Aeroport de Barcelona-El Prat per demanar-los respecte als treballadors de la instal·lació, davant de l'augment registrat els últims anys de les agressions sofertes pels treballadors.

Representants sindicals, amb el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep Maria Álvarez, al capdavant, han repartit aquest dimarts fulls informatius als passatgers de l'aeroport amb la finalitat de sensibilitzar-los perquè mantinguin la calma davant de situacions complicades i que no es produeixin agressions als treballadors com les que es van registrar la Setmana Santa passada.

Segons la UGT, els últims anys hi ha hagut un increment de les agressions físiques i verbals al personal de l'aeroport, de serveis com els de facturació, embarcament, equipatges, venda de bitllets i informació, en especial durant les èpoques de més trànsit, com l'estiu i la Setmana Santa.

En el seu últim acte com a secretari de la UGT catalana, Josep Maria Álvarez ha explicat que "s'han viscut situacions insuportables, com llançament de maletes als vidres, insults i agressions de tota mena, perquè la gent s'enfada amb la companyia aèria i ho paga amb el treballador".

En aquest sentit, el líder de la UGT ha demanat a Aena que reforci la seguretat dels treballadors de l'aeroport i a les companyies aèries i de 'handling' que millorin la qualitat del servei i les condicions laborals d'uns treballadors que, en la seva majoria, cobren sous baixos i tenen contractes temporals i una formació mínima.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés