MADRID, 14 juny (EUROPA PRESS) -
Nespresso ha nomenat Thomas Reuter nou director general de Nespresso a Espanya, convertint-se en el responsable de l'estratègia de negoci de la companyia, segons ha anunciat aquest dimarts la firma.
A més, Reuter mantindrà un fort focus en el creixement del segment professional i seguirà desenvolupant l'estratègia digital de la companyia, sense oblidar l'estratègia de sostenibilitat, on es donarà major impuls a l'ampliació de la capacitat de reciclatge de càpsules usades a Espanya.
El nou director general de Nespresso a Espanya recull el testimoni de Jean-Marc Dragoli, qui va ocupar el càrrec des del 2012 i ha passat a dirigir el mercat brasiler, amb un nou repte per davant en un dels 12 països productors on Nespresso col·labora ajudant els pagesos a utilitzar les millors tècniques de collita sostenible.
Llicenciat en Economia per Trinity College-Hartford (Estats Units), Reuter s'incorpora al mercat espanyol per liderar el desenvolupament la companyia a nivell local després de tres anys com a director de Màrqueting per a Europa, on la seva figura ha estat clau a l'hora de guiar als mercats i donar-los suport en el desenvolupament de campanyes de màrqueting locals sota els paràmetres corporatius.
Reuter té 22 anys d'experiència, 14 d'ells a Nespresso, i amb anterioritat a la seva entrada en Nespresso va ocupar diferents posicions de màrqueting en Philip Morris Suïssa.