Publicat 31/10/2014 18:54

Una startup catalana aspira a liderar el mercat mundial d'higiene de mans

Dispensadores de higiene de manos costumizables
TOUCHLAND

BARCELONA, 31 oct. (EUROPA PRESS) -

La fundadora de la startup catalana Touchland, dedicada a la higiene de mans, Andrea Lisbona, ha explicat que aspira a liderar el mercat mundial d'aquesta indústria els propers anys.

Touchland ha presentat aquest divendres una nova línia de productes amb què confia aportar un enfocament "més humà" als productes del sector en un acte que ha comptat amb la presència del conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Felip Puig, entre d'altres personalitats, ha informat en un comunicat.

Es tracta de dos nous productes, el Kub, un dispensador amb un disseny modelable perquè les empreses hi posin el seu logotip, amb un millor rendiment i una tecnologia "intel·ligent" --es pot veure el seu estat, quant queda, quins problemes té--, una aparença més higiènica i uns components més respectuosos amb el medi ambient.

L'altre, el Kub2Go, vol ser el primer dispensador per portar en format esprai amb set aromes a escollir, i dirigit tant per a homes com per a dones.

Un equip multidisciplinari ha treballat durant més d'un any en aquests productes centrant-se en tres pilars: disseny, qualitat i rendiment.

MERCAT "ADORMIT" I EN EXPANSIÓ

Lisbona ha assenyalat que el sector de la higiene de mans és un mercat "adormit" però que està en expansió, ja que aquest any creixerà un 33% i porta anys creixent anualment amb xifres de dos dígits a escala mundial.

Segons ella, el sector està obligat a créixer per l'obligació de reduir el consum d'aigua i la necessitat de netejar-se les mans; i aquest tipus de productes no consumeixen aigua.

Els Estats Units és el país on aquest mercat té més penetració amb un volum de negoci de 400 milions de dòlars (319,72 en euros), i està previst que actuï com a motor amb la resta de països els anys vinents.

Touchland, fundada el 2010, és present a 10 països a través d'una xarxa de franquícies, i espera seguir creixent internacionalment els anys vinents, i entrar al mercat nord-americà.

Per entrar als Estats Units, Touchland té previst abandonar el model de franquícies, i ho farà a través de 'partners' locals i amb estratègia "Be to Be".

Lisbona considera que la seva empresa pot superar les ja consolidades als Estats Units perquè aquestes estan massa enfocades a "àmbits sanitaris i metges" i no com un servei personal.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés