Publicat 18/01/2016 18:51

Servihabitat llança un servei d'atenció premium en temps real i 30 dies de descomptes

Fins l'11 de febrer estarà vigent la campanya '30 dies d'or'

BARCELONA, 18 gen. (EUROPA PRESS) -

Servihabitat ha llançat un servei telefònic 'premium' d'atenció personalitzada en temps real, 'Truqueu-me ara', per donar resposta al moment a les consultes dels consumidors interessats en la seva cartera immobiliària, que a més tindrà durant 30 dies descomptes especials en més de 7.800 immobles.

Les dues novetats es poden consultar a través del portal 'www.servihabitat.com', i formen part de l'estratègia de la companyia per guanyar competitivitat i qualitat, ha informat aquest dilluns.

La campanya comercial '30 dies d'or' estarà vigent fins l'11 de febrer amb una oferta de productes a la venda de segona mà i per estrenar, i "en una àmplia selecció" permet fer una oferta a la baixa.

Té abast nacional, tot i que la majoria d'immobles es concentren a les comunitats de Catalunya, Andalusia, la Comunitat de Madrid, Extremadura i Castella-la Manxa.

Servihabitat ha recordat que la seva aposta pel consumidor final i nous models de comercialització d'immobles ve de lluny, ja que el 2010 va ser pionera a permetre negociar el preu en temps real.

La plataforma 'Truqueu-me ara' té agents especialitzats, que atenen en diversos idiomes, per adaptar-se al perfil del nou consumidor, cada vegada més exigent.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés